Acte de la presentació de la nova targeta. Foto: Ajuntament

Els comerços de proximitat dels diferents eixos de la ciutat i dels mercats municipals han creat per primera vegada una targeta unificada de fidelització de clients. Es podrà fer servir a tots els establiments de la ciutat que estiguin associats als eixos comercials i als mercats.

La targeta, batejada amb el nom de Viba.Barcelona (“Viu a Barcelona, viu al barri”) podrà funcionar físicament o a través del telèfon mòbil. Es posarà en marxa a la tardor al districte de l’Eixample i s’anirà ampliant a altres districtes de la ciutat, a mesura que les entitats comercials i de paradistes dels mercats es vagin afegint al sistema.

Durant l’acte de la presentació d’aquesta iniciativa, fet a l’Ajuntament la setmana passada, l’alcaldessa Colau va afirmar que “en plena actualització digital de la qual Barcelona ja n’és un referent, aquest comerç de proximitat, de llarga història, s’ha d’actualitzar, i l’Ajuntament ha d’acompanyar-lo perquè pugui aprofitar totes les oportunitats que es presenten”. La targeta es podrà posar en marxa, amb el suport de l’Ajuntament, gràcies a l’acord entre la Fundació Barcelona Comerç, Barcelona Oberta, la Federació de Gremis Detallistes de Productes Alimenticis i Associacions de Concessionaris de Mercats de Catalunya (FEGRAM), l’Associació de Mercats Municipals de Catalunya (AMC) i PIMEC Comerç.

VISITA DE COLLBONI
La mateixa Fundació Barcelona Comerç va rebre la visita, el passat 21 de juny, del president del Grup Municipal del PSC, Jaume Collboni.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram