Un moment de la inauguració de l’exposició sobre la campanya. Foto: Districte

L’Associació de Comerciants de Creu Coberta ha posat en marxa la campanya ‘Creu Coberta, comerç amic’, que busca enfortir i fer més propera la relació entre botiguers i clients.

La campanya consisteix en la col·locació de tríptics i cartells en uns 180 establiments on hi ha les fotografies i els noms dels botiguers dels negocis. D’aquesta manera, els clients poden conèixer qui hi ha a l’altre costat del taulell. El president de Creu Coberta, Lluís Llanas, afirma que amb la campanya “volem sensibilitzar tothom sobre la necessitat de les relacions de proximitat a les botigues”. Llanas afegeix que el més important és que “els clients sàpiguen que dins de la botiga, o darrere del taulell d’un restaurant, hi trobaran un amic, una persona que aconsella, recomana i indica què és millor per a cada client”.

EXPOSICIÓ
D’altra banda, el passat 12 de juny es va inaugurar una exposició a la seu del Districte on hi ha exposats alguns dels cartells que formen part d’aquesta campanya de Creu Coberta.

A la presentació hi va assistir la regidora Laura Pérez. Pérez va remarcar la implicació de Creu Coberta en diferents iniciatives socials i culturals del barri i el districte. L’acte va començar a les dues del migdia amb la voluntat de reivindicar la conciliació laboral i els horaris dels comerciants.

A banda de Pérez, també hi van ser la regidora adscrita de Ciutadans al districte, Marilén Barceló, consellers de districte i representants de diferents entitats santsenques.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram