Kim Manresa, atret per la iniciativa, ha visitat els establiments. Foto: M. Puyol

Un total de dotze botigues, bars i negocis de l’Associació de Comerciants del Besòs-Maresme tenen a l’interior dels seus establiments plafons amb imatges del fotògraf Kim Manresa, col·laborador habitual de La Vanguardia. Es tracta d’una mostra itinerant de fotografies d’esports de la Franja del Besòs, de Barcelona i altres poblacions de Catalunya.

“És un esdeveniment original i diferent que donarà vida a un barri especialment tocat per la crisi. Donarà una mica d’alegria i dinamisme ja que al barri Besòs-Maresme, a tocar de la Mina, no crec que s’hagi fet mai una iniciativa semblant”, comenta a Línia Sant Martí Marta Puyol, tècnica de comerç del barri.

La voluntat d’aquesta iniciativa és mostrar la cara divertida i positiva del Besòs-Maresme per propiciar les visites de la resta de veïns de la ciutat. “És un barri en què un barceloní no aniria a passejar, però que si coneixes a la seva gent, t’atrapen amb el seu encant al qual s’ha d’afegir la simpatia i el somriure dels comerciants que cada dia aixequen la persiana resistint-se a la crisi”, afirma Puyol.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram