Les ofertes es podran comprar entre el 27 i el 30 de novembre. Foto: Turisme Barcelona

La crisi provocada per la pandèmia del coronavirus obliga tothom a ser imaginatiu i aquest també és el cas de Turisme de Barcelona, que per primera vegada s’afegeix al dia mundial més famós de descomptes comercials, el Black Friday. L’entitat ha posat en marxa un web des d’on es podran fer compres entre el 27 i el 30 de novembre.

L’objectiu d’aquesta campanya és adreçar-se al públic local per tal que dinamitzi el turisme de proximitat. Així doncs, la ciutadania tindrà a la seva disposició 150 ofertes relacionades amb el comerç, la cultura i el lleure, la gastronomia, els teatres, l’allotjament i els vols. Hi haurà 2×1 en entrades, descomptes en hotels, restaurants i comerços o la possibilitat de comprar vols de la companyia Vueling rebaixats de preu tant d’entrada com de sortida de la ciutat. La gran majoria d’ofertes, excepte les del comerç i la restauració, es podran fer servir fins a l’octubre de l’any que ve.

Des de Turisme de Barcelona remarquen que el consumidor local és el centre de la campanya, que té com a objectiu “reactivar l’economia local” a través d’unes propostes que permeten gaudir de tota l’oferta cultural, gastronòmica o hotelera que té la ciutat. Però no només això, sinó que també hi haurà opcions de fora de Barcelona, gràcies a la col·laboració amb la Diputació de Barcelona, que permetran visitar el Penedès, el Prepirineu o Montserrat entre altres.