L’estrena de la plataforma arriba acompanyada de la campanya Bonus Consum. Foto: Ajuntament

La ciutat té en marxa des d’aquest dilluns una nova plataforma en línia que vol ser el gran aparador dels establiments comercials de la ciutat, el BCNMarket (bcnmarket.barcelona).

De moment ja formen part de la plataforma uns 2.500 establiments, que d’aquesta manera tindran una nova eina per combatre amb els grans competidors de la venda electrònica. “El nostre objectiu és que sigui l’Amazon dels comerços de la ciutat i sigui líder com més aviat millor”, ha dit el tinent d’alcaldia d’Economia de l’Ajuntament, Jaume Collboni. La plataforma l’impulsen conjuntament el consistori i Barnacom, l’entitat que agrupa els eixos comercials de la ciutat que formen part de Barcelona Comerç i Barcelona Oberta.

Així doncs, aquesta eina digital permetrà als comerços donar-se a conèixer i vendre online els seus productes i serveis. “BCNmarket és tot allò que el comerç de proximitat havia reclamat en més d’una ocasió. Una oportunitat digital en forma de gran aparador comercial de la ciutat, on cadascun dels comerços disposem del nostre propi espai per relacionar-nos amb els nostres clients com nosaltres vulguem”, afirma Salva Vendrell, el president de Barnacom i de Barcelona Comerç.

Bonus Consum

D’altra banda, aprofitant l’estrena de la nova plataforma, l’Ajuntament i els comerciants també han presentat la campanya ‘Bonus Consum’ per potenciar el consum local a través de la mateixa BCNMarket. Es tracta d’uns bonus per valor de 20 euros que la ciutadania podrà descarregar per bescanviar per productes o serveis a establiments adherits a la plataforma digital.