El nou logo, al mig, i la guanyadora del concurs, a la dreta. Foto: Ajuntament

El Mercat de Montserrat, situat al barri de Roquetes, ha estrenat recentment nou logo en el marc d’un projecte de col·laboració amb l’Escola d’Art Deià del districte.

Així doncs, els estudiants del Grau Mitjà de Disseny Gràfic d’aquesta escola van participar en un concurs per fer una proposta de marca. El projecte consistia a dissenyar el logotip del mercat, la guanyadora del qual, l’alumna Ruth Camara, es va conèixer el passat 22 de juny. El disseny de Camara, tal com han explicat al web Som de mercat! de l’Ajuntament, plasma el factor humà, el producte fresc i la proximitat que defineixen el mercat amb els tres colors que té el logo. La guanyadora del concurs ha explicat que ha estat “interessant fer aquest projecte amb el mercat, ja que ha estat la primera vegada que ho hem fet de forma real i ens han donat molta confiança”.

En declaracions a Som de mercat!, els professors de l’assignatura, Chus Vazquez i Marc Cuesta, expliquen que la col·laboració amb el mercat de Montserrat ha estat una molt bona idea i remarquen que amb el projecte els alumnes “han pogut veure què és realment el que els demanaran quan acabin els seus treballs pel fet d’haver estat un projecte real”. Els dos professors consideren que el projecte també ha fomentat la integració al barri.

WhatsAppEmailFacebookTwitterTelegram