Barcelona Comerç Bari

Barcelona Comerç ha visitat Bari per la capitalitat. Foto: Barcelona Comerç

Barcelona Comerç continua impulsant la Capitalitat Europea del Comerç de Proximitat (CECP) i, el passat 11 de març, va presentar el seu model de comerç local a Bari (Itàlia) en una jornada dedicada a la regeneració urbana i la revitalització comercial. L’esdeveniment, titulat Comercio prossimo 1+1=3, va reunir 150 comerciants, ciutadans i representants institucionals per debatre sobre polítiques de suport al comerç local.

Josep Xurigué, director adjunt de Barcelona Comerç, va destacar els paral·lelismes entre Bari i Barcelona, dues ciutats mediterrànies que aposten pel comerç de proximitat com a motor econòmic i social. També va posar en relleu la importància de situar aquest model en l’agenda europea per afrontar reptes com el relleu generacional i la pressió immobiliària.

Durant la visita, Barcelona Comerç va mantenir trobades amb l’Ajuntament de Bari i entitats comercials per compartir experiències sobre la CECP, que té previst iniciar la seva primera edició el 2026. Amb aquesta participació, l’entitat referma el seu lideratge en la promoció del comerç local i obre vies de col·laboració amb altres ciutats europees.

Europa reconeix Barcelona Comerç per la Capitalitat
WhatsAppEmailFacebookTwitterTelegram