Pisos proteccio oficial-Olesa

Imatge virtual dels edificis en construcció. Foto: Incasòl

L’Institut Català del Sòl (Incasòl) ha començat les obres per construir 33 habitatges de lloguer assequible en dos solars cedits per l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat, ubicats al carrer de Josep Perpiñá, a prop del pavelló municipal de Sant Bernat.

Els dos edificis, de 22 i 11 habitatges respectivament, estan dissenyats per optimitzar l’eficiència energètica garantint una ventilació creuada situant-los de nord a sud amb entrades a ambdós costats. A més, tindran plaques fotovoltaiques per a l’autoconsum i un sistema de recuperació d’aigües grises. Està previst que les obres finalitzin el setembre de 2026.

En els darrers anys, l’Ajuntament està impulsant la creació d’habitatge protegit i a preu assequible al municipi. De fet, està previst que Olesa tingui, a finals d’any, un dels primers blocs que es construeixen a Catalunya amb mòduls de formigó prefabricats.

Mòduls prefabricats per a lloguer social: Olesa estrena un sistema pioner al país
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram