
Jordi Sicart (a la dreta), amb l’expresidenta Genoveva Català (segona per l’esquerra) i altres dos membres de la junta. Foto: CECBLL
El geògraf i veí d’Olesa de Montserrat, Jordi Sicart, ha estat elegit nou president del Centre d’Estudis Comarcals del Baix Llobregat (CECBLL). El nou president va ser votat per unanimitat en una assemblea electoral celebrada el passat 2 de juny, en la qual van participar mig centenar de socis del CECBLL.
Substitueix en el càrrec Genoveva Català, després de sis anys com a vicepresident de l’entitat i més de quaranta com a soci del centre d’estudis comarcal.
En la presentació de la seva candidatura, Jordi Sicart va destacar que “tota l’activitat del Centre d’Estudis és el resultat d’una voluntat col·lectiva de ser i de fer, fruit d’una gran aportació desinteressada de moltíssima gent al llarg de molts anys”.
Sicart, en el seu programa, vol dirigir l’entitat cap als “nous focus d’interès de la societat”, així com dinamitzar l’associació amb nous recursos i estructura organitzativa. La nova junta encapçalada pel geògraf olesà inclou diversos expresidents del Centre, com la mateixa Genoveva Català.