Línia Nord ja és, des d’avui, una publicació quinzenal. La capçalera del Montserratí fa un pas endavant i duplica la seva periodicitat i difusió, amb els dimarts alterns com a dia de sortida, consolidant-se com la referència periodística a la zona.

Amb Anna Utiel a la redacció i Lola Gutiérrez al departament comercial, la publicació no ha parat de recollir èxits en els darrers mesos, fet que ha derivat en aquest salt de periodicitat i difusió.

Un pas endavant que arriba acompanyat d’un nou web. I és que recentment Línia Nord ha posat en marxa una nova edició digital renovada i interconnectada amb la resta d’edicions Línia i els portals temàtics del Grup Comunicació 21, de tal manera que ara és molt més fàcil i accessible navegar entre les diferents publicacions del grup.

El nou web és àgil, minimalista, s’adapta a totes les pantalles i prioritza la fotografia i la claredat. “Hem intentat traslladar a la pantalla el que ja estem fent a les edicions impreses dels Línia, on hem aconseguit uns nivells alts en disseny gràfic”, explica Arnau Nadeu, director editorial de la xarxa de periòdics Línia i responsable del projecte de renovació dels webs de tot el Grup Comunicació 21.

Amb l’assessorament de l’empresa Tec Tic Solutions, que s’ha encarregat d’executar el projecte tècnic, s’ha elaborat un disseny que prioritza els punts forts de cada publicació i l’enllaç directe amb les xarxes socials.

Amb tot, el Grup Comunicació 21 redobla la seva aposta pel Montserratí amb un Línia Nord que vol seguir creixent i assumint responsabilitats a la zona. Quinzenalment, la capçalera continuarà oferint reportatges propis, entrevistes a personatges destacats dels diversos municipis i actualitat amb mirada pròpia, sense oblidar-se dels esports, del comerç i de l’opinió dels lectors, marques consolidades de la casa.