Imatge d’arxiu d’Isak Andic, el fundador de Mango que va perdre la vida en una excursió a Montserrat. Foto: Arxiu
La titular del Jutjat d’Instrucció número 5 de Martorell ha reobert la investigació sobre la mort del fundador de Mango, Isak Andic, segons informa El País. Tot i que el cas havia estat tancat el mes de gener per la mateixa jutgessa, aquesta l’ha reobert arran de les diligències efectuades pels Mossos d’Esquadra les darreres setmanes.
Malgrat tot, la hipòtesi policial continua descartant qualsevol indici de delicte i manté que l’empresari va morir en caure de manera accidental per un desnivell de 150 metres durant una excursió a la muntanya de Montserrat, al terme municipal de Collbató.
Tanmateix, segons els investigadors les declaracions de Jonathan Andic, el fill del fundador de Mango i l’única persona que acompanyava Isak Andic en el moment de la caiguda, han resultat incongruents amb els resultats de la inspecció sobre el terreny.
Segons van informar aleshores diversos mitjans, l’empresari, de 71 anys, era d’excursió amb la seva família quan va relliscar i va caure al buit des d’una gran altura. Hauria estat el seu propi fill qui va alertar el 112 al migdia, però els serveis d’emergència que es van activar per socórrer-lo no van poder fer res per salvar-li la vida.
Mor el propietari de Mango en un accident a les coves de Collbató