Ametller Martorell

Interior de la nova botiga d’Ametller a Martorell. Foto: Ametller Origen

Ametller Origen va inaugurar el 26 de setembre una botiga a Martorell, ubicada a la Rambla de les Bòbiles. De fet, amb aquesta obertura, la companyia d’alimentació reivindica el seu passat i una de les poblacions que la va veure créixer. I és Ametller Origen va obrir la seva segona botiga precisament a Martorell, l’any 2002, en concret al Mercat de les Bòbiles. “Estem especialment orgullosos d’aquesta nova botiga a Martorell, una ciutat que fa 22 anys que ens va acollir amb els braços oberts i a la qual tornem per continuar fent camí”, destaca Josep Ametller, cofundador i conseller delegat de la marca.

De fet, l’actual directora comercial de fruites i verdures de la companyia, Angus Amaya, va ser la dependenta de la històrica botiga que la marca tenia al mercat. “Una mostra que, tot i el creixement de la companyia, seguim mantenint els nostres orígens”, remarca Ametller.

Amb aquesta nova obertura, Ametlller vol reforçar la seva presència al Baix Llobregat, on ja té 12 botigues amb aquesta. “Feia temps que volíem tornar a Martorell, una de les ciutats més importants en la història d’Ametller Origen”, rebla el conseller delegat de la companyia.

La botiga obre de dilluns a dissabte, de nou del matí a nou del vespre, i ofereix servei a domicili, així com click & collect, és a dir, que els clients podran comprar online i recollir-ho físicament a la botiga.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram