Encara falta més de mig any per les properes eleccions municipals, però la proximitat dels comicis al Parlament de Catalunya no ha aturat la cursa per aconseguir l’alcaldia de Badalona. El Partit Popular, centre de moltes mirades des del mes d’abril, té previst presentar la imatge corporativa per a les properes eleccions municipals en les properes setmanes.

El temps i els resultats diran si l’estratègia que adopti cadascuna de les formacions de Badalona ha estat la més adequada, però la decisió del PP de començar aquesta marató indica que hi haurà molt a debatre i explicar durant els pròxims sis mesos.

Durant tot aquest temps, la nostra tasca serà informar als lectors sobre les propostes dels partits polítics en un procés que comptarà amb un element que haurem de tenir molt en compte: les xarxes socials. Aquest nou espai que ja va irrompre en les eleccions nord-americanes del 2008, ha arribat amb força a la campanya electoral catalana. En aquest sentit, el paper d’una publicació com la nostra no només consistirà en informar amb el màxim rigor possible, sinó també ordenar-vos l’allau d’informació electoral d’aquí al maig del 2011.