Nau ocupada

Així han deixat els ocupes l’interior d’una nau on feien festes a Montigalà. Foto: Ajuntament de Badalona

La Guàrdia Urbana i els Mossos han desallotjat aquest matí una nau industrial a Montigalà, a Badalona, ocupada des de feia temps per un grup de gent que ocasionava molèsties al veïnat, en especial a l’escola Planas i Casals, que és just al costat. Aquest nou episodi ha fet esclatar l’alcalde, Xavier García Albiol, que dit que els ocupes, que celebraven festes il·legals per les quals cobraven una entrada, “no són persones vulnerables, són delinqüents que aprofiten les propietats dels altres per lucrar-se amb pràctiques mafioses”, ha etzibat el batlle.

Tot i que en el moment de la desocupació no hi havia ningú a la nau, els agents han constatat que els ocupes han destrossat l’interior de l’immoble, arrencat les caixes elèctriques i els sistemes de ventilació i inutilitzat l’ascensor. A més, també han robat cablejat elèctric i mànegues contra incendis.

Amb tot, l’alcalde Albiol ha expressat, de nou, que la seva administració té la voluntat de posar fi a les ocupacions il·legals. “Continuarem al costat dels veïns per acabar amb tots els ocupes que creen problemes de convivència i fan que la gent se senti insegura”, ha declarat.

Ocupes contra gats: irrompen en un solar privat de Badalona i destrossen una colònia felina
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram