Els primers 30.000 exemplars, a punt de ser repartits.

La ciutat ha celebrat l’arribada de ‘Línia Badalona’ al municipi i s’ha mostrat sorpresa amb el nou punt de vista que ofereix el setmanari, el qual distribueix la informació per barris i deixa de banda la tradicional divisió temàtica. La intenció de ‘Línia Badalona’ era aconseguir des del seu primer número una presència molt forta a tots els racons de la ciutat, gràcies als 30.000 exemplars setmanals distribuïts arreu dels 34 barris.

Una de les primeres impressions que van tenir els lectors del número 1 de ‘Línia Badalona’ va ser l’arribada d’un producte “consistent” a la ciutat i amb prou espai per tractar amb força profunditat tota la informació local. En aquest sentit, el director del setmanari, Marc Ustrell, destaca “la irrupció del primer número” tot i que assegura que “el projecte ha sortit amb molta força però cal treballar molt per millorar-lo cada setmana”.

Els usuaris també han pogut estrenar el nou portal del setmanari www.liniabadalona.cat, que ja està interconnectat amb les catorze publicacions que edita el grup Comunicació 21 i que conformen el primer hub temàtic de mitjans temàtics i de proximitat.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram