La campanya es va presentar ahir. Foto: Twitter (@Albiol_XG)

Més de 60 experiències nàutiques i gastronòmiques amb base al Port adreçades especialment al públic local i metropolità en un estiu en el qual els desplaçaments per estiuejar seran inferiors. Així es va presentar ahir la campanya Port de Badalona. Vacances a la Porta de Casa, la qual situa el recinte portuari com una destinació per gaudir de les vacances en un entorn lliure i segur.

Entre la seixantena d’experiències destaquen els velers, que ofereixen diferents tipologies de sortides, les motos aquàtiques, els diferents models de caiac o el quetx Ciutat Badalona. La campanya està adreçada especialment al públic local i metropolità però també s’orienta al turista nacional o estranger que viatja a Barcelona i a Badalona i que trobarà al recinte portuari ofertes de lleure i experiències ordenades al voltant del web www.experienciesportbadalona.cat, que esdevé una mena d’aparador de les diferents possibilitats.

NITS AL PORT
Però al Port no només s’hi poden practicar els esports i les activitats nàutiques, sinó que la cultura també hi fa forat. Sense anar més lluny, el ja consolidat festival Nits al Port estrenarà enguany format (de dijous 16 de juliol a diumenge 19 de juliol) i convocarà talent local per fer emergir les emocions a partir de l’art, amb propostes de jazz, flamenc i funció doble de música clàssica i ballet.

Les havaneres obriran, com sempre, el programa, mentre que la nit de jazz i flamenc agafarà el relleu l’endemà. Dissabte i diumenge s’estrenarà l’espectacle Costures de l’Ànima, amb el músic i productor Fèlix Serraclara i una coreografia amb David Yudes com a primer ballarí concebuda per al moment i el festival.

Un festival que, a causa del protocol de la Covid-19, estableix fer reserva prèvia i personalitzada de l’entrada i es proposa aplicar taquilla inversa per finançar projectes vinculats amb necessitats d’investigació i socioeconòmiques derivades de la pandèmia.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram