Bons Badalona

Imatge de la presentació dels resultats de la campanya. Foto: Ajuntament

La iniciativa comercial ‘A Badalona som bons!’ ha injectat al comerç local més de 520.000 euros. Durant el mes en què la campanya ha estat en funcionament s’han distribuït més de 35.000 bons de consum. Els bons permetien fer compres per valor de deu euros pagant-ne només sis. Això ha suposat un estalvi directe de més de 140.000 euros per a la ciutadania, que podia adquirir un màxim de 10 bons per persona.

El balanç de la campanya indica que per cada euro que l’Ajuntament hi ha destinat, els comerços locals n’han ingressat 3,47. Gran part de la injecció econòmica se l’han endut les botigues especialitzades, amb un impacte econòmic de més de 215.000 euros. Els establiments de moda també han assolit un impacte remarcable amb més de 125.000 euros, seguit dels d’alimentació amb prop de 100.000 euros generats.

Fer front a la inflació

La iniciativa, liderada per l’Ajuntament de Badalona amb la col·laboració de la Cambra del Barcelonès Nord, de la Federació de Comerciants Badalona Comerç, de Badalona Restauració i dels Mercats Municipals de la ciutat, ha assolit el seu triple objectiu: impulsar el comerç de proximitat, contribuir a la promoció dels negocis locals i ajudar els ciutadans a fer front a la inflació de preus en la seva cistella de la compra.

La valoració de la campanya es va fer pública el passat dijous, a la sala de premsa de l’edifici El Viver. Hi van participar el tercer tinent d’alcaldia i regidor de l’Àmbit de Protecció Social a les Persones i Impuls Comercial, David Torrents; el president de la Cambra del Barcelonès Nord, Pere Alemany; i el president de Badacentre i la Federació de Comerciants de Badalona, Cinto Gubern.

Durant l’acte, el regidor Torrents es va mostrar molt satisfet: “La campanya ens ha permès dinamitzar el petit comerç de la ciutat i a la vegada donar un cop de mà a la ciutadania a l’hora de fer les habituals compres de Nadal”. Per acabar, Torrents va assegurar que des del Govern municipal ja estan treballant per impulsar una nova campanya durant la primavera. “La següent campanya inclourà més bons de descàrrega i més comerços de la ciutat adherits”, va avançar David Torrents.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram