
L’ACIST subratlla que “viure a Tiana és un tresor”. Foto cedida
L’Associació de Comerciants i Serveis Tianencs (ACIST), amb el suport de l’Ajuntament de Tiana, ha llançat ‘Viatja a Tiana’, una innovadora campanya per promoure el comerç de proximitat i donar vida al municipi.
Amb un enfocament humorístic i vintage, la iniciativa busca redescobrir Tiana com un poble “turístic” ple d’oferta comercial, cultural i social. “El poble viu també es fa augmentant l’activitat econòmica local i promocionant el comerç de proximitat”, ha destacat la regidora de Comerç, Jèssica Herrando. La campanya, ideada per Marçal Guasch i Ferran Gosch, se centra en una guia vintage que es començarà a repartir aquesta setmana a totes les bústies de Tiana. Aquesta guia recull de forma amena tot allò que es pot fer al municipi i la seva àmplia oferta comercial.
El 28 de juny serà el primer gran impacte amb un trenet turístic. L’ACIST subratlla que “viure a Tiana és un tresor” i que els seus veïns i comerciants són el “patrimoni intangible” del poble.