Els regidors presentant la campanya. Foto: Twitter (@castillamedina)

Els municipis del Delta del Llobregat van presentar el dia 21 una campanya comercial conjunta de cara a Nadal, amb la voluntat d’incentivar les compres al petit comerç sota la marca UrbanShopping. Tanmateix, el títol oficial de la iniciativa és Quina gran compra!, la qual va arrencar el mateix dia que va ser presentada.

La campanya s’allargarà fins al 7 de gener i intentarà fer veure que el comerç de proximitat “no en té res de petit”. Aquesta és la idea que es vol transmetre als ciutadans del Delta, que poden trobar tot allò que necessitin per Nadal a les seves ciutats, sense la necessitat d’anar a comprar als centres comercials.

La campanya té imatges específiques per als diferents segments comercials com ara l’equipament de la llar, la roba i els complements, l’alimentació o les joguines. Les diferents imatges s’adapten a cadascun dels cinc municipis a través de múltiples formats i canals com ara publicitat exterior, retolació d’autobusos interurbans o publicitat en premsa escrita.

A l’acte de presentació, celebrat a la biblioteca Jordi Rubió i Balaguer, de Sant Boi, hi van assistir els regidors de Comerç de Viladecans, Gavà, Castelldefels, el Prat i l’alcaldessa de Sant Boi, Lluïsa Moret, que va fer de mestre de cerimònies de la presentació. A pocs dies perquè comenci l’època nadalenca, els comerciants posen tota la carn a la graella per millorar vendes.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram