Logo centenari l'Hospitalet

Sánchez, Solias i Quirós amb el logotip del centenari de fons. Foto: Ajuntament

Amb motiu de la commemoració del centenari de l’atorgament del títol de ciutat, l’Hospitalet acaba d’estrenar el logotip de la campanya d’actes que està portant a terme aquest any. Avui, de fet, s’ha presentat en un acte a la plaça Espanyola de la Torrassa, amb la presència de l’alcalde, David Quirós, i del director del Museu i comissari del centenari, Josep M. Solias. Els ha acompanyat la periodista dels mitjans de comunicació públics Cristina Sánchez.

La marca incorpora la característica L’H i el número cent, que fa referència als 100 anys que fa que l’aleshores rei Alfons XIII va concedir el títol de ciutat a l’Hospitalet, en època de l’alcalde Tomás Giménez i en plena dictadura de Primo de Rivera. És obra de l’agència creativa Moorning Cool Things, que té la seva seu al Districte Cultural.

Amb motiu d’aquesta commemoració, l’Ajuntament està dissenyant tot un seguit d’activitats i accions “per acostar la història a la ciutadania, posant en relleu els avenços aconseguits en els darrers anys, per fomentar el sentiment d’orgull i pertinença entre la ciutadania, i per generar espais de reflexió i trobada ciutadana en què repensar la ciutat i projectar-la cap al futur”.

Tanmateix, la plataforma Res a celebrar va convocar ahir a la mateixa hora i al mateix lloc una concentració de rebuig, al mateix temps que criticava “l’autosuficiència del govern municipal” i reclamava “consens”.

“Res a celebrar”: el centenari del títol de ciutat crea polèmica
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram