El periòdic Línia Les Corts aconsegueix consolidar 12.000 lectors mensuals. Així ho certifica l’últim estudi de l’audiència dels mitjans de comunicació, presentat la setmana passada pel Baròmetre de la Comunicació i la Cultura.
Aquesta xifra se suma a la de la resta de capçaleres del Grup Comunicació 21 a Barcelona, que mostren un increment constant de lectors en totes elles, i constaten el lideratge d’un altre periòdic del grup: Línia Sants.
LIDERATGE
Línia Sants ha arribat als 23.000 lectors quinzenals i es manté com la publicació de proximitat líder a Barcelona al superar els 13.000 lectors de l’històric Independent de Gràcia. Aquest registre representa un increment de 2.000 lectors respecte l’anterior onada, publicada ara fa dos mesos, quan se li atorgaven 21.000 lectors per a cada edició.
Una altra publicació del Grup Comunicació 21 que manté el seu creixement és Línia Nou Barris, que augmenta la seva audiència fins als 19.000 lectors mensuals (1.000 més que en l’anterior onada del Baròmetre).
Línia Sant Andreu també creix, passant de 12.000 a 16.000 lectors cada mes. En aquesta ocasió, han aparegut les xifres d’audiència d’una altra capçalera del grup a Barcelona, Línia Horta, que assoleix en aquest primer balanç la xifra de 15.000 lectors mensuals.
En properes onades del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura, s’aniran publicant les audiències de la resta de capçaleres del grup a Barcelona; una per a cada districte de la ciutat.
LÍDER AL VALLÈS
Línia Vallès, capçalera de referència del grup, certifica un augment sostingut en els darrers anys i ja assoleix 44.000 lectors setmanals, amb un increment respecte fa dos mesos de 4.000 lectors. Es consolida com el setmanari de proximitat gratuït líder a la comarca.