Imatge virtual del nou Camp Nou. Foto: FC Barcelona

L’empresa catalana Grífols, especialitzada en el sector farmacèutic i hospitalari, podria ser l’escollida per posar el nom comercial al nou Camp Nou, segons ha informat RAC1.

De fet, el nom de Grífols ja va aparèixer com la primera opció l’octubre de l’any passat després que Catalunya Ràdio publiqués la informació. Llavors Grífols va negar de forma rotunda la informació.

Segons la informació de RAC1, el Barça hauria escollit l’oferta de Grífols entre les que ha rebut. De fet, el club també havia negociat amb Mediapro però sembla que la quantitat econòmica que ofereix la farmacèutica és més gran.

El Barça fa temps que busca un patrocinador que aporti un mínim de 200 milions per posar un nom comercial al nou Camp Nou en el marc de la transformació de l’estadi que contempla el projecte Espai Barça. Finalment tot indica que la xifra s’aproximarà més als 300 milions.

WhatsAppTwitterEmailFacebookTelegram