Per primera vegada, apareixen les dades d’audiència del periòdic Línia Horta. L’estudi estadístic realitzat cada dos mesos pel Baròmetre de la Comunicació i la Cultura va certificar la setmana passada que el mensual Línia Horta té 15.000 lectors a cada edició.
Aquesta xifra se suma a la de la resta de capçaleres del Grup Comunicació 21 a Barcelona, que mostren una consolidació d’audiència en totes elles, i constaten el lideratge d’un altre periòdic del grup: Línia Sants.
LIDERATGE
Línia Sants ha arribat als 23.000 lectors quinzenals i es manté com la publicació de proximitat líder a Barcelona al superar els 13.000 lectors de l’històric Independent de Gràcia. Aquest registre representa un increment de 2.000 lectors respecte l’anterior onada, publicada ara fa dos mesos, quan se li atorgaven 21.000 lectors per a cada edició.
Una altra publicació del Grup Comunicació 21 que manté el seu creixement és Línia Nou Barris, que augmenta la seva audiència fins als 19.000 lectors mensuals (1.000 més que en l’anterior onada del Baròmetre).
Línia Sant Andreu també creix, passant de 12.000 a 16.000 lectors cada mes. Per altra banda, Línia Les Corts aconsegueix consolidar la xifra de 12.000 lectors mensuals.
Línia Vallès, capçalera de referència del grup, certifica un augment sostingut en els darrers anys i ja assoleix 44.000 lectors setmanals, amb un increment de 4.000 lectors. Es consolida com el setmanari de proximitat gratuït líder a la comarca.