
Cor d’Horta ha dissenyat una samarreta especial pel 8M. Foto: Cor d’Horta
Els botiguers de l’eix comercial Cor d’Horta ompliran de paradetes la Baixada de la Plana per desfer-se dels excedents de la temporada en una nova edició de la Fira Fora Estocs. Durant el 15 de març els comerços presentaran els seus productes, organitzaran activitats familiars i faran rodar una ruleta de la sort carregada de premis per als compradors.
Però aquesta no és l’única iniciativa que l’entitat ha organitzat durant aquests mes. Cor d’Horta ha creat una samarreta especial solidària en el marc del Dia Internacional de la Dona, que se celebra el 8 de març. Amb el missatge Viu, lluita i estima en llibertat. Els beneficis generats per la venda d’aquestes peces de roba es destinaran a l’Associació Hebe, una entitat que promou la plena autonomia de col·lectius socials com dones i joves, entre d’altres.
Els fons generats per la samarreta, dissenyada per la il·lustradora Marta Capdevila, aniran a parar a projectes de formació, activitats socioculturals i de lleure relacionades amb el coneixement de l’entorn i altres iniciatives que treballin per la justícia social i la igualtat d’oportunitats.
Carnaval al barri
Els comerciants també han estat darrere de les festes de Carnaval pels carrers d’Horta. El passat 1 de març una dotzena de botigues van sumar a una ruta de carnestoltes per regalar piruletes a infants i famílies durant tot el matí. A la tarda, la rua de disfresses va recórrer diversos carrers per acabar amb el gran final de festa que es va celebrar al parc de les Rieres.