Territori Línia

Línia va assolir al mes de febrer una audiència de 154.305 usuaris únics i 236.466 pàgines vistes, segons OJDinteractiva. És la xifra auditada més alta aconseguida per Línia, del Grup Comunicació 21, i fixa el rumb d’un creixement sostingut amb l’objectiu de superar els 250.000 usuaris únics mensuals al llarg d’aquest any 2023.

Es tracta de lectors metropolitans, clarament definits, i d’una publicació local en xarxa i no nadiua digital, ja que també disposa de 20 edicions territorials en paper.

Segons el rànquing que facilita l’auditoria d’OJDinteractiva de les publicacions en català més llegides, Línia ja és el quart mitjà no nadiu digital a l’àrea metropolitana, després de l’Ara, El Periódico i El Punt Avui, tots ells diaris generalistes, d’abast nacional i de pagament.

En el rànquing general a Barcelona ciutat i entorn metropolità (primera corona), Línia ocupa la sisena posició (la vuitena si hi incloem els audiovisuals RAC1 i betevé) i estaria entre els 20 més llegits de tota Catalunya.

El director editorial de Línia, Arnau Nadeu, fa una valoració positiva d’aquestes xifres. “Cuidem molt el perfil de l’audiència, el target i els continguts; no fem cap concessió a la informació banal ni volem créixer a qualsevol preu”, apunta. “Per a Línia és essencial preservar els lectors informats, exigents i metropolitans, els quals donen sentit al nostre periodisme igualment exigent i metropolità”, conclou.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram