El periòdic quinzenal Línia Gràcia, fundat l’any 2010, compta amb una imatge renovada gràcies al seu nou web. El lector hi podrà trobar la informació sobre el districte que apareix de forma quinzenal a l’edició impresa, la qual distribueix 15.000 exemplars. A més, tindrà accés directe a informació de l’àrea metropolitana i també de comunicació i cultura.

I és que Línia Gràcia forma part de les 20 capçaleres de la xarxa de periòdics gratuïts hiperlocals Línia, dels quals se’n distribueixen 175.000 exemplars a través de les seves 14 edicions mensuals, 60.000 exemplars amb els seus 4 quinzenals i 8.000 amb la seva capçalera setmanal. Línia és l’únic mitjà de comunicació local que cobreix els deu districtes de la ciutat de Barcelona amb 10 edicions diferents, la qual cosa permet potenciar i segmentar el missatge en tots els barris de la capital catalana. A més, distribueix edicions amb continguts específics i diferenciats a Badalona, l’Hospitalet, Cornellà, Castelldefels, Gavà, Viladecans, El Prat i l’entorn d’Esplugues i de Martorell. També disposa d’edicions específiques per a Sabadell i Cerdanyola. Finalment, cobreix tota la comarca del Vallès Oriental.

DIFUSIÓ CERTIFICADA
Els 327.000 exemplars mensuals acumulats, que des d’aquest setembre passen a ser auditats per OJD/PGD, es distribueixen a través del teixit comercial dels municipis, gràcies a acords de col·laboració i suport amb més de 50 eixos comercials que agrupen més de 30.000 petits comerços. També es distribueixen a tota la xarxa d’equipaments públics municipals.

El grup també edita trimestralment una edició específica en quatre idiomes per a tots els turistes que visiten la ciutat de Barcelona i els portals temàtics Comunicació 21 i Cultura 21, així com la revista especialitzada semestral en paper Comunicació 21.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram