Les deu edicions de la xarxa Línia als districtes de Barcelona han començat a publicar el suplement La Barcelona desconeguda, amb el qual es pretén donar a conèixer indrets turístics que sovint no estan a les guies ni als itineraris. L’objectiu editorial és contribuir a promocionar i visibilitzar espais, monuments o jardins que els barcelonins desconeixen, com per exemple el nucli antic del Mercadal a Sant Andreu, el poema visual de Joan Brossa i el velòdrom d’Horta, o el parc Cervantes a Pedralbes. Així doncs, cada mes, i gràcies al suport i patrocini de la Regidoria de Turisme, La Barcelona desconeguda publicarà en paper, digital i a les xarxes un seguit d’articles i continguts que seran comuns a totes les edicions.

“Si el periodisme de la xarxa Línia el descrivim com a hiperlocal, podríem dir que amb el nou suplement La Barcelona desconeguda volem potenciar el turisme hiperlocal”, afirma Arnau Nadeu, director editorial de Línia. “Portar veïns d’uns barris a uns altres, donant a conèixer indrets que sovint són desconeguts per a la majoria de barcelonins. Tenim la sort que Barcelona i els seus barris no te’ls acabes. Les possibilitats de deixar-se sorprendre dins de la ciutat són enormes. Només cal tenir interès i que algú t’ho expliqui: nosaltres ho farem”, afegeix el periodista.

Línia és la publicació de referència en el segment de proximitat als barris de Barcelona, on edita el setmanari Línia Eixample, dos quinzenals a les Corts i Sants, i set periòdics mensuals a la resta de districtes. Les publicacions pertanyen al Grup Comunicació 21, també líder en proximitat a l’àrea metropolitana i responsable dels digitals Comunicació 21, Cultura 21 i Exterior.