La publicació mensual Línia Eixample tindrà una periodicitat setmanal a partir del pròxim dimecres 29 de gener. El mitjà editat pel Grup Comunicació 21, fundat l’any 2010, distribuirà 15.000 exemplars certificats per PGD-OJD a tots els barris del districte de l’Eixample. Dirigit per Arnau Nadeu (també director editorial de grup) i amb Albert Ribas com a subdirector, el responsable directe del setmanari serà el periodista Felipe Valenzuela.

Sota el lema “Fem barri”, Línia Eixample inicia una campanya de promoció que pretén potenciar la identitat local del districte. La publicació arribarà a tots els centres cívics, biblioteques, mercats municipals i espais públics, així com gimnasos i més de 600 comerços pertanyents als eixos comercials i associacions de botiguers.

Línia Eixample serà el primer setmanari de Barcelona que, en la història de la comunicació local, cobrirà un districte sencer, i el primer en difusió auditada. La capçalera forma part de la xarxa de periòdics Línia, que nodreix els deu districtes de la ciutat amb informació hiperlocal. Aquest any, el Grup Comunicació 21 celebra el seu 20è aniversari des de la seva fundació el 1999.

L’edició de l’Eixample tindrà seccions periodístiques específiques per a cada barri del districte, així com una entrevista setmanal a un veí rellevant del món de la cultura o la televisió. També disposarà de la secció En Blanc i Negre, elaborada pel periodista Santi Capellera, que recollirà la història de les entitats i l’onomàstica.