Els Mercats municipals han engegat una nova campanya per premiar i fidelitzar als seus clients. Es tracta del Ràsquing, una butlleta que pot estar premiada amb un descompte d’un, dos, tres i fins a cinc euros.

La campanya, que es duu a terme als 39 mercats municipals i també als Encants de Sant Antoni, té un funcionament molt senzill. Cada cop que el client faci una compra, rebrà una butlleta que pot estar premiada amb diversos descomptes. Aquests diners, es poden restar a la compra acabada de fer o també es poden acumular per a properes compres.

Aquests rasca i guanya es repartiran entre els clients fins el proper dissabte. Tot i així, les butlletes premiades podran ser validades fins el proper 9 de març, últim dia en que serà possible bescanviar-les.

OBJECTIU DE LA CAMPANYA

La finalitat de la campanya Practica el ràsquing és, tal com ha explicat el regidor de Comerç, Consum i Mercats, i president de Mercats de Barcelona, Raimond Blasi, és “fomentar el valor del producte de mercat, que es generi despesa i que els comerciants també se’n beneficiïn”.

Blasi també ha destacat que es tracta de la primera campanya que es fa en l’àmbit global, per part de tots els mercats municipals, de manera que els premis quedaran molt repartits.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram