taronges carrer barcelona

La recollida de les taronges a l’Eixample. Foto: Ajuntament

Aquest 10 de febrer, els passatges de Domingo i Mercadé, a la Dreta de l’Eixample, han sigut l’escenari d’una intensa jornada d’espigolada comunitària. Diversos centres ocupacionals i escoles d’educació especial han participat en la recollida de taronges amargues, que es transformaran en La Marga, una melmelada solidària per a col·lectius vulnerables.

L’activitat ha comptat amb la implicació d’unes 80 persones, entre elles alumnes de l’Escola Fàsia i usuaris dels centres ocupacionals PAIDEIA, CAE Bernadette i Centre Condal.

La recollida als passatges de Domingo i Mercadé ha sigut una de les més destacades de la cinquena edició del programa Barcelona Espigola, que enguany ha arribat a set districtes de la ciutat. La iniciativa, impulsada pel programa Mans al Verd i dinamitzada per la Fundació Espigoladors, fomenta l’aprofitament alimentari i la gestió compartida dels espais verds amb la ciutadania.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram