Lola Índigo-Concert RCD Stadium

Actuació de la cantant Lola Índigo al parc del Fòrum de Barcelona, el mes de juny. Foto: Jordi Borràs/ACN

Segons una informació de darrera hora publicada ahir a la nit, l’agència de representació de l’artista Lola Índigo, GTS Management, ha confirmat la cancel·lació del concert que tenia previst fer a l’RCDE Stadium el 12 de juliol. En un comunicat publicat a les xarxes socias, l’esmentada agència explica que retornarà els diners de les entrades “en els pròxims dies”.

Des de GTS asseguren que no se’ls havia informat de cap acord amb l’RCD Espanyol per programar només un concert al mes al seu estadi. “Si ho haguéssim sabut no hauríem posat les vendes a l’entrada”, afirmen. També consideren “inviable” la data alternativa del 7 de juny proposada pel club, per qüestions tècniques i logístiques.

En darrer lloc, tant l’artista com l’agència volen deixar constància del màxim respecte per la normativa vigent relativa al medi ambient i els nivells de contaminació acústica i el seu compromís per evitar molèsties derivades del concert al veïnat del barri Riera i la ciutat de Cornellà. Fa pocs dies, l’artista va fer unes declaracions al programa de televisió d’Antena 3 El Hormiguero on acusava l’alcalde de Cornellà, Antonio Balmón, de no deixar-li fer el concert.

Fonts municipals asseguraven dos mesos enrere a Línia Cornellà que l’Ajuntament de Cornellà només ha autoritzat el concert de Robbie Williams, programat per al 5 de juliol. Malgrat això i que el club va comunicar que l’actuació d’Índigo no comptava amb les autoritzacions corresponents, els veïns del barri de Riera ja han mostrat el seu neguit en diverses ocasions,

Deneguen la celebració del concert de Lola Índigo al camp de l’Espanyol
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram