Primer pla botiga roba

Foto: Pexels

Cues des de les cinc del matí. És el que ha provocat aquest dijous a Barcelona l’obertura de l’esperada botiga pop-up de Shein a la ciutat comtal. El gegant asiàtic de roba low-cost tindrà botiga física al número 15 del Portal de l’Àngel només fins al 10 de juliol. Però no és una botiga qualsevol i això ha decebut la majoria de matiners i matineres que s’han acostat al local. A la botiga no es pot comprar cap article: és un showroom per veure la roba, però s’ha d’acabar comprant online, com sempre.

La marca no especificava aquest detall i, a més, en la seva recent experiència a Madrid sí que permetia adquirir roba a la mateixa botiga física. Això ha generat veritable frustració als primers assistents a la botiga, centenars de persones que s’han concentrat a les portes per ser les primeres a trepitjar l’espai i endur-se vestimenta per a l’estiu.

Normalment, els compradors de Shein adquireixen les seves peces de roba online i no és d’estranyar que l’oportunitat de veure-les en directe, provar-les i comprar-les sense pagar costos d’enviament generés grans expectatives.

La companyia ha engegat una veritable gira de pop-ups per les principals ciutats de tot el món. S’espera que aterri també a París o Roma, per exemple, i qui sap si això és, en el fons, un petit experiment per fer el salt al món de la botiga física. De moment, si vols fer un tomb per l’espai de Shein a Barcelona, recorda que podràs mirar sense comprar (almenys allà).

WhatsAppEmailXFacebookTelegram